A som i jag är bäst



Michaela är "duktig" och skriver en hel bok om sin intressanta dag som hon delade med mig. helt underbart ju. blev lite chockad faktiskt när hon va uppe i tid, jag brukar alltid tvinga henne att gå upp tidigt men sen brukar jag ändå vara seg, men iallafall. pallar inte skriva vad vi gjorde för det har hon redan gjort så bra. men utöver det har jag ridit, som jag förövrigt gör varje dag, och sen inte gjort nåt mer. så det va ju inte så intressant faktiskt. skulle jobbat också men hann inte, så jag ska göra det imorgon och på torsdag. det betyder att det här är en hård vecka för mig. jag är ganska lat, eller bortskämd om man hellre vill säga så.

ne nu ska jag måla naglarna och sen ska jag sova, så jag orkar med alla jobbiga saker jag måste göra imorgon. ska bara gå in och kolla för hur mycket jag shoppade idag, vågar inte, men jag måste ju göra det.....dagens i-lands problem?


bye fuckers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0