BIO

heeej bloggen MM HIHI

åkte och mötte michaela på dirren efter jobbet och sen mötte vi björn, vi vet, "ballar av stål-björn" HAHA och hans kompis. inte för att vara elak för det vet ni att jag aldrig skulle vara, men jag har tyvärr glömt bort hans namn. det kanske bara är jag men jag lyssnar aldrig när man hälsar på nån, ni vet skakar hand, jag har aldrig nånsin kommit ihåg ett namn då, om det inte är en jävligt snygg kille dåra. fast jag vet inte, det kanske bara är jag som är alltför självupptagen för att lyssna på vad nån annan heter?

vi såg iallafall sommaren med göran, så jäävla rolig film, hahaha typiskt min och michaelas humor! 5 av 5 toasts på den. Annars har det väl inte hänt så mycket idag. jag kunde inte rida för att min häst dragit av sig en sko. och min hovslagare snygg-peter är på semester, han kan ju inte planera bra. varför ska han just ha semester när världens viktigaste VIP häst har tappat en sko? det funkar bara inte.

juste, en blogg är ju ingenting utan dagens outfit och videobloggar osv. Jag lovar det kommer. snart får ni se våra snygga outfits för dagen...

och om ni tycker att jag ser tjock ut på bilden så va lugna, imorgon börjar min bantning. Jag ska börja träna lite mer och äta lite mer sallad och sådär istället för donken.

Be right back
/ amazing ange

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0