brun och fräsch!

blev ingen joggning, som vanligt. men skyller på regnet. gick faktiskt en promenad med hästen, det kanske räknas som lite träning? åkte ner och solade en 20 minutare med michaela, självklart med hawaiian tropic oljan, loove it! men det blir jävligt kladdigt, kul för den som ska sola efter mig liksom ;) mysigt värre.

nu ska jag sova så att jag kommer upp lite tidigt imorgon. har förvisso inget speciellt att göra förns kl 20 på kvällen då det är stallmöte, och det måste man ju gå på för att höra på alla retards, haha. jag kommer säkert få mig en liten utskällning också, bara för att liksom. längtar till att flytta..vill göra det NUNUNUUUUUUU!

och juste, kalla mig korkad om ni vill men den där jäkla ipoden vill inte samarbeta så det går fortfarande inte att ladda in låtar....

ska vi se om michaela bloggar nåt nu ikväll, hon sa faktiskt att hon skulle göra det, men hon segar som vanligt. hon är typ världens segaste i hela världen.

godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0