fuck off

skrev ett inlägg, men kul att jag glömmer att spara.... typiskt mig, men nu försöker jag igen!

efter skolan åkte jag hem och städade mitt rum, proffsigt va? ;) nej men jag var faktiskt tvungen, mamma har tjatat i veckor och igår hotade hon nästan med att kasta alla mina kläder som låg på golvet, och jag vill inte testa henne :P det blev iaf väldigt fint, men nu gäller det bara att hålla det så snyggt också :P 
vid 9 åkte jag och solade en 20 minutare med angus som ni säkert läste i hennes lilla inlägg, kladdigt och härligt med hawaiian tropic men det är så vi gillare, right angusbangus? 

imorgon är det den bästa skoldagen på veckan, börjar kvart över nio och slutar typ kvart över 2! och på kvällen blir det dressyrträning, peppad som fan!

men bäst att jag går och lägger mig nu så att jag orkar upp imorgon!

nattinatti / the one and only, M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0