godmorgon

visste väl att michaela inte skulle orka gå upp till träningen! men jag förstår henne. jag va typ där 2 gånger förra terminen, fast det va mest för att jag är så proffsig och inte behövde gå + att jag ogillar tränaren väldigt mycket, hoppas hon läser det här (inte för att jag tror det men iaf).

idag ska jag inte göra nåt speciellt, tror jag. inget jobb iallafall, och ingen ridning :( fan har typ abstinens. blääääää. vill rida!!

äh nu ska jag äta frukost och göra nåt roligt, vad nu det kan bli.


michaela ring mig när du kommer hem från skolan så kan vi jogga lite om inte du har din töntiga fotbollsträning! apropå det så är jag lite, eller mycket besviken på djurgården. det är nästan så att jag måste byta lag... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0