hahah ajdå.

vilken otroligt snäll kompis jag har som skriver så kärleksfulla inlägg om mig....känner mig så omtyckt :) haha..jag är inte alls elak och egoistisk. det va bara min planering som blev lite fucked up......

ryttis var förövrigt inte sådär överroligt. jag köpte bara nya strumpor, så det va inge bra shopping. men snygga strumpor iallafall med dollartecken, passar mig perfekt, jag gillar pengar. kollade lite på 140 klassen och försökte förklara för jocke, han va faktiskt ganska intresserad konstigt nog ;) haha. Efter det så åkte vi och red. Jag red bara zindy för min häst är somsagt oridbar med tanke på tappade skor, mycket tråkigt men men nog om det, det här kan ju inte bara bli en hästblogg, de blir ju tråkigt.

ikväll vet jag inte riktigt vad som händer. antingen utgång eller filmkväll, har dock inte bestämt hos vem än.....har ju så många att välja på..nåt att tänka på medans jag tar en dusch.

btw har michaela redan förlåtit mig för att jag var så "elak" och "egoistisk" så att ni vet, man kan ju liksom inte va sur på mig för en längre stund, jag är alldeles för gullig för det.

Puss på er alla fula och framförallt snygga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0