hemma!

kom nyss hem! galet trött men pallar inte gå och lägga mig för då kommer jag vakna ikväll och de blir så jobbigt för då kommer jag inte kunna sova på hela natten. så nu sitter jag och äter bullar och kexchoklad och cola, mycket nice.

kan meddela att jag faktiskt kommer ihåg allt igår (?) och spydde gjorde jag inte heller, inte för att jag brukar det men men. jag är faktiskt oftast väldigt städad av mig ;) FAKTISKT!!

jjjjjjjjjjajajjaaa orkar inte dra några detaljer men vi befann oss på metro iallafall och träffade miljoner störda människor som vanligt, men det är alltid trevligt.

michaela var väl på huset som vanligt (SUCK!!) och donken, mycket viktigt.



"Angelina, eeeh jag menar sara, eller vafan, ANNA!!"


heheheheeee


varför köpte jag en öl med endast kronor? VÄLDIGT pinsamt. och varför blev jag bjuden på öl hela kvällen? jag hatar öl!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0