mickis on the line

hellu everybody! sitter i skolan på naturkunskap, just nu labbar vi med olika typer av celler, rätt kul faktiskt.
känns som att jag har hunnit med massor idag!
gick upp vid 9 och tog en långis med bebben bort till ågesta! jättehärligt väder så jag passade på att sitta i solen en stund nere vid strand promenaden också.
va hemma vid halv 11 vilket gjorde att jag hann ta en dusch innan jag började fixa mig. när jag var helt klar gjorde jag lunch, det blev kyckling med sallad och ris! 
första lektionen började kl 12 med naturkunksap, som vi ska ha hela dagen till kl halv 4, men läraren är jättesnäll så jag överlever nog dom sista två timmarna :)

efter skolan ska jag möta upp jessi, vi ska nämligen åka och boka biljetter till kryssningen den 17 september! kommer bli såååååååååå crazy! sen ska jag hem och hjälpa mamma med vardagsrummet och sen äre fotbollsträning.

imorgon har vi inga lektioner, kan det bli bättre eller? fast ska nog bara ta det lugnt imorgon med tanke på att jag ska upp typ kl 5 på lördag morgon!!!! vi ska på dagskryssning med hela släkten för att fira mormor, och båten går tyvärr vid typ 7, skjut mig säger jag bara.. men med tanke på att min släkt ska med så kan det fan inte bli tråkigt ;)


min bebbe imorse på strandpromenaden <3

Kommentarer
Postat av: Åsa

nej va har bebis gjort på benet? usch va jag saknar han :'( </3

2009-08-28 @ 17:48:15
URL: http://fillihoe.blogg.se/
Postat av: Anonym

han har blivit biten av en golden retriver! men han mår bra nu :) <3

2009-08-28 @ 19:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0