ny blogg!!

hej alla kissekatter!
första inlägget i nya bloggen! jag och ange har gått runt och spånat på ett bra namn all week men inte så mycket hände tills jag äntligen kom på ett som faktiskt stämmer väldigt bra! ;)

kommer inte på något fyndigt just nu i denna minut så kan berätta lite om dagen, orkar dock inte rabbla upp allt i minsta detalj så det blir en kortfattad förklaring. Jag och ange åkte och solade i farsta vid halv 11 sen åkte vi och shoppade i handen! och vi åt äcklig lunch på den överskattade taco bar innan vi åkte hem. Jag gick ut med min lilla tussenusse när jag kom hem! tussenusse är såklart mitt håriga lilla(?) husjur, alltså min hund för er som inte fattade poängen.
Kl. 18.00 åkte jag till stallet och red för isabell, gick väldigt bra och känns skönt att komma igång på riktigt igen!  har inte gjort så mkt mer tror jag.. eller juste, va ute och tog en sväng med bilen! gick hur bra som helst, fast varför skulle det inte göra det? det är ju mig vi snackar om ;)
 
nej men nu är det fan dags för en dusch och sen ska jag parkera mig i sängen framför paradise hotel! imorgon är det skola, börjar halv 11, men blir såklart hämtad av mina chaufförer kvart över 10 här hemma så allt är chill ;)

see yah tomorrow

M - hello I'm boob, manboob.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha så sant! Den dagen som Ange får ett IQ då är jag USA:s president!

2009-08-25 @ 22:42:57
Postat av: Angelina

HAHAHA. Så du är neger och heter obama då? fett coolt :D

2009-08-25 @ 23:00:43
URL: http://twogirlsoneiq.blogg.se/
Postat av: Anonym

Något fel med negers nu? kanske är svartare än mjök!

2009-08-26 @ 21:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0