onsdag = bio

hey hoe lets go!
kom nyss hem från min körlektion! ska väl börja fixa mig lite snart eftersom vi ska på bio ikväll, jag, ange, jessi, björn och några av hans kompisar!
björn är typ den bästaste killen på jorden, världens gulligaste och charmigaste så att man har lust att nypa honom i kinderna och ge honom en riktig blöting ;)

dagen har varit väldigt skön förövrigt. vi började halv 11 med en timmes småföretagande innan det va lunch, sen skulle vi leta praktikplats men eftersom jag och killarna redan har fixat det så fick vi håltimme!! så jag, frej och ernst åkte hem till mig och gick ut en snabbis med killer under tiden innan vi åkte tillbaks till skolan för att ha naturkunskap, wihoo för det är ju så jäkla kul... *host. men lektionen gick ganska snabbt så det var helt okej! gick upp till centrum och åt innan jag gick vidare till trafikskolan!

men time for some plattning av håret och sen ska jag slå en pling till ärthjärnan, med andra ord angus ;) hon hatar att jag kallar henne det men det kan jag bara inte rå för, det är ju såå gölligt!
vi uppdataterar om våran spårade biokväll så fort vi kommer hem, hoppas att ni inte dör av abstinens.

M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0