our night in town

nyss hemkommen från bion, det blev sommaren med göran, det är seriöst en av dom bästa svenska komedifilmerna som gjorts! så gaaaaaaaaaaaaaaaaaalet bra! som en viss kille alltid säger, viissst gubbeeeeeeeeen? ;) haha.

en sak jag tänkte på idag var hur mkt jag hatar folk som knuffas på stan! alltså om man går på en shoppinggata t.ex. så är det som att alla förväntar sig att alla andra ska flytta på sig, vilket dom inte alltid gör och det leder ju till att man typ frontalkrockar. usch jag hatar folk på stan och jag är så trött på att behöva hoppa runt som en jävla kängru eller hur det nu stavas på gatorna, skärpning sverige!

jag och ange fotade såklart våra outfits idag, det måste man ju göra när man har en blogg! eller? synd att min mobil krånglar, men jag ska försöka få in dom nu.

hörs om en stund!


M.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0