sliten är ett milt ord

usch fy blä fan vad jag mår dåligt! festat konstant utan sömn i 2 dygn nu, så som sagt sliten är nog ett lite för milt ord. kvällen igår var iaf heelt jävla sjuk! det var verkligen spårat. jag och jessi drog iaf till cattelin, haha jag behöver förresten inte ens visa leg där längre.. känns ju jävligt kul, not. vi träffade iaf min kusin och hennes kille, men dom drog tidigt, vilket var synd. eddie, adam och paulina var iaf där, och fyfaaaaan vad vi shottade och dansade.. vilket resulterade i att eddie blev full som ett svin och satt och försökte nyktra till på toan i typ en halvtimme!? men efter ett glas vatten var han otroligt nog ute på dansgolvet igen ;) vid halv 3 gick jag, adam och eddie till donken vid centralen och åt lilla menyn. och när jag går för att hämta servetter så snor nån jävla tjej min stol, men tuff som man är så tog jag tillbaks den ;)
sen blev det ialla fall taxi hem till eddie, så underbart att slippa åka buss!

idag har jag och eddipeddie legat i sängen halvt döda och kollat på ice age! "ååå en maskjos" "mm tallkottaj" HAHA, zid är bäst. sen sov vi och lyssnade på enya. vid typ 5 eller nått kom björn och hämtade mig och skjutsade mig till min kusin, finns det någon bättre på denna jord eller? I don't think so! i love bjöörn.
hos min kusin åt vi middag och snackade lite, sen fick jag världens mensvärk! så då fick pappa lov att hämta stackars lilla mig.

nu orkar jag inte skriva mer, känner mig mer död än levande.. då är det tur att man har en så bra bror som jag har! han är nämligen nere och handlar ben and jerrys glass och cola till mig, och sen ska jag få massage ;)

imorgon ska jag befinna mig i stallet 07.45 och ha dressyrträning, känns inte speciellt aktuellt men får väl se hur jag mår imorgon.
nu är det movietime, hörs imorgon


sleep tight / mickis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0