30 december

Idag är det nästsista dagen på 2009. Och 30 dagar tills jag fyller 20 år, tror jag iallafall. Imorgon är det ju nyårsafton, och det brukar ju oftast inte bli så kul, inte för att låta negativ men det är ju verkligen så. Förra året firade vi tolvslaget springandes till pendeln, förutom Michaela dåra som tyckte att en taxi till Spånga verkade roligare....

Hoppas att det här året blir lite roligare iallafall. Jag har iallafall fixat allt. Klänning, naglar osv osv osv. Fast, kanske skulle behövt färga håret och vara lite brunare. Vet inte riktigt varför jag bloggar, vi har ju blogguppehåll. Det blev alldeles för stor press så vi gick in i väggen och tillbringade en tid på ett behandlingshem för utbrända bloggare. Men det är rätt många som vill att vi ska börja igen, och det är fortfarande 10 störda personer som går in här varje dag. Ni måste vara riktigt jävla uttråkade. Men iallafall, vi tänkte köra en ny fresh start 2010. Fast nu har ju båda två pojkvänner så det kanske inte blir lika mycket äventyr som förut.

Men skitsamma. Nu ska jag försöka fixa min mobil som är värdelös, den tål inte kyla så den stängs av lite då och då. Sen ska jag åka och sola lite. Skulle åkt till stan men det blev inte så för min pojkvän är efterbliven.






 

 

/ange


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0