god jävla natt

yoyoyo!
va ett tag sen nu, skäms rikigt rejält.. men det är smällar man får ta liksom. kommer inte på något vettigt att skriva mer än att jag längtar in till min säng just nu.. ligger i soffan med ett glas billig julmust och en sprattlande och ylande hund brevid, fråga mig inte vad han drömmer om.

ange och jag snackade om en lite längre bloggpaus framöver, låter skönt fast samtidigt lite sorligt.. dock suger vi på att uppdatera (läs jag, ange får fan en guldstjärna för att hon har hållt igång) så det kommer ju inte att bli någon skillnad direkt, så från och med nu är det bloggpaus, iaf för min del!

vi ses i framtiden när inspirationen flödar som självaste nilen!

PUSSAR OCH KRAMAR, GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR (i förskott)!

tänkte vara schysst och avsluta med adams mening: "sov gott, dröm sött, vakna lycklig!" samt en liten bild på mig eftersom det är det sista inlägget på ett tag, sakna mig inte allt för mycket.





/ Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0