1

Nu ska jag berätta lite om min otroligt intressanta dag. Gick upp kl 1, åkte till stallet kl 2, hade träning för en tjej (va grinig hela dagen innan) så jag kanske va lite mean, menmen. Sen kom pappa och hämtade mig så åkte vi och åt mat sen skjutsade han hem mig och min brorsa, som btw nästan har växt om mig, INTE ok!! känner mig kort..

Nu ligger jag i sängen och spelar tetris, jag är på g nu, snart är jag lika bra som förut., yeeeyyy.

Vet inte vad michaela gör, hon ringde mig förut och la på, idddiiot. men skitsamma hon bloggar väl nån vacker dag. Inatt va jag jävligt smart förövrigt. Eftersom det va lördag och jag inte va ute så väntade jag mig att nån skulle ringa och terra mig, vilket hände, men smart som jag va då så hade jag kommit ihåg att sätta på ljudlös, så jag vaknade inte, jävligt nice. MMMM ibland blir jag stolt över mig själv.

Eh nu ska jag fortsätta spela. hejdå


/A N G E L I N A SCHINKLER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0