ange har fel

haha, ange hade faktiskt fel ;) jag brukar, eller rättare sagt brukade säga tjena! inte tjaa.

ligger i sängen och tittar på tv, är verkligen dödstrött!

imorgon är det skola och sen ska jag och ange shoppa en stund, på kvällen blir det som sagt bio eller utgång.. hur jag ska göra vet jag inte än.. börjar rätt tidigt på torsdag och just nu känns det nästan som att jag har feber så jag kanske borde vila upp mig tills på fredag? jaja den som lever får veta.

nu ska jag dricka te som min älskade lilla bror har gjort till mig! det är bra att han lär sig tidigt att man alltid ska passa upp på tjejer.

hörs imorgon, eller som adam brukar säga: sov gott, dröm sött, vakna lycklig!

PUSS&KRAM!

/ Michaela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0