bedtime!

shit, klockan är halv 2 och jag är pigg!? nej nu måste jag fan sova, ska ju redovisa mitt PM imorgon! känns som att jag vill vara pigg så att allt går som jag vill..

satt och nördade mig lite framför camen, haha det är den bästa sysselsättningen när man är uttråkad!

hm, är faktiskt sugen på att skriva lite till så jag kan väl berätta om veckans planer i brist på annat: 

tisdag: skola, dressyrträning mellan 18-19
onsdag: skola, träning på sats
torsdag: skola, träning på sats med adam!
fredag: jobb på intersport, party at my place
lördag: tävlingar i stallet, filmkväll?
söndag: bara slappa heeela dagen!

men nu måste jag fasiken gå och lägga mig, eller rättare sagt sätta på en film i hopp om att jag ska bli trött!


bjuder på den här "jag-har-tråkigt-så-jag-nördar-framför-camen" bilden! enjoy


puss&kram, sleep tight! / M is the shit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0