blogga

fattar inte vad michaela snackar om, har bloggat flera gånger ikväll men aja, kan ju göra ytterligare ett inlägg så hon blir nöjd.

Vet fan inte vad jag ska skriva bara, bloggtorka, aa litegrann kanske..Just nu håller jag på att borsta håret, det är så jävla tovigt, inte kul. Sen ska jag måla naglarna och sådär sen ska jag sova fast innan jag sover ska jag kolla på desperata hemmafruar. Najs.

Idag har jag inte jobbat, jag vet. väldigt dåligt. men skitsamma, imorgon ska jag dit, och onsdag och torsdag. Har ridit idag iallafall, gick sådär..fortfarande omotiverad och nere i en svacka, astråkigt..har ingen lust typ. eller jo, eller vet inte...känns som jag rider som en kratta och P gör lite som han själv vill, latmasken nr 1, därför vi passar så bra ihop ;)

Näpp nu pallar jag inte blogga mer.

Pusspuss!
/a





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0