fy f*n vad dåligt...

svenska folket röstar i idol!! hur fan kan man vilja ha kvar någon som har tovat ihop hela håret i små korvar, rör sig som en tvångshandikappad med nervfel och en basröst som en bongo trumma? HALLÅ! inte okej.. mariette suger kuk och rabih borde fått stanna.

sitter här i soffan med mamma och patrik, jag och mamma ska snart ha lite fotvård och manikyr! riktigt myspys ;)

idag var det jobb på intersport, dagen gick snabbt och vi hade kul som vanligt! dessutom kom vääärldens finstaste valp in i butiken, eller hon var 6 månader och hette nikita. en spetsblandning med lite inslag av amstaff vilket gjorde att hon var lite mer bastant i kroppen än en vanlig spets, hur som helst så visade det sig att dom skulle omplacera henne och hennes syster pga. att dom inte hade så mycket plats hemma för 4 hundar.
vi har ju pratat om att skaffa en till hund, och med tanke på att våran kille redan är så stor så vill vi ha en mindre och pang! så dyker hon upp från ingenstans! hon var cremefärgad med svart ansikte och var ungefär i knä-höjd - alltså perfekt storlek! fick i alla fall nummret till dom som hade henne så vi ska väl diskutera lite här hemma och sen ev. åka och titta på henne igen, hoppas hoppas hoppas!

imorgon blir det en lång dag i stallet, klubben ska anordna en clinic om ryttarens inverkan så jag ska hjälpa till att fixa i ordning hästarna och se till så att alla hästbyten och ryttare kommer på plats!
på kvällen ska jag, pappa och camilla hem till oskar (min farbror), han fyllde nämligen 22 år i tisdags så det blir lite party och mingel där ett tag. senare efter allt mingel snackade jag, ange och jessi om att gå och se saw 6 som hade premiär idag!
hur som helst så kan morgondagen inte bli annat än underbar!

men nu är det dags för ett behagligt fotbad, TTYL!


PUSSSS!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0