god morgon!

sitter och äter yoghurt med blåbär i och dricker nypressad juice, har följt LCHF (low carb high fat) metoden i fyra dagar nu! det innebär att jag skippar kolhydraterna dvs. pasta, ris, potatis och bröd och äter mat med lite mer fett i dvs. kött, fisk, ägg, grönsaker och frukt.

igår var jag i stallet hela kvällen och hjälpte regina och isabell, fick ta ett pass på yatzi när jag var klar med alla hästarna och det gick supebra! han är ju vääääldigt knepig men det gick otroligt bra, en riktigt fin liten ponny det där!

nu ska jag kila iväg till plugget, vi slutar klockan 1 idag så det blir en skön dag, om vi bortser från vädret...


TTYL, PUSS!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0