hej

Michaela tjatar om att jag ska blogga så jag får väl lyda henne då förengångsskull..Fast, har inte så mycket att skriva om. Inget intressant har hänt faktiskt. Men det kan man väl inte vänta sig en helt vanlig tråkig tisdag. Nä precis..Hade världens suraste kund i telefon idag på jobbet, haha börjar alltid garva då. Orka bli så jävla upprörd liksommm..

Ska duscha när min brorsa är klar i badrummet, han är så jävla seg. Och vill inte veta vad han sysslar med därinne. haha.

Imorgon ska jag jobba igen och rida. Så den dagen blir inte så intressant. På torsdag är jag ledig så då ska jag till stallet, som vanligt och sen till marcus som jag inte träffat sen i typ söndags, saknar honom lite!

Nu är han klar såååå

Hejdå fulingar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0