hiss & diss

sitter med fötterna i ett varmt fotbad nu och filmen suger så jag tänkte göra en liten "hissa och dissa" lista

DISSA

1. dåliga extensions - alltså "fjortis" löshår, tjejerna har oftast porrblonderat axellångt hår som de plattar och sen knäpper de fast typ tre tunna små hårförlängningsrader!? det ser ju typ ut som en nyare och längre modell av den forntida "hockeyfrillan"! INTE OKEJ!

2. fejk-uggs, usch så fula! har nog inget mer att tilllägga om dom, eller jo juste, man går som ett lobotomerat cp.

3. vädret, haha ja men helt ärligt vädret suger ju! håret blir förstört så fort man kliver utanför dörren och vinterjackan mår inte bra av allt regn, man vill ju bara krypa ihop i soffan med en mysig filt och en stor kopp te och vänta på att våren ska komma.


HISSA

1. lackleggnings! en rikig hit i garderoben som passar både till vardags och till fest, alltså ett måste i höst och vinter!

2. mathildes utbud av uggs! finns i alla möjliga storlekar, färger och modeller, check it out ;)

3. jag vill hissa sverige demokraterna, de vill bl.a. sänka skatterna samt sänka antalet invandrare som forslas in i sverige varje år, vi tar liksom in fler än våra granländer tillsammans! ja till att SD ska få komma upp i riksdagen!


nu har jag bloggat massor som angebange eller "färskingen" ville, hoppas att hon har en å annan åsikt vi får ta del av eftersom jag har varit så kreativ den här kvällen!


pussar och sov gott!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0