måndag

Just nu kollar jag lite på ullared. Kul som vanligt. Idag har jag inte gjort så mycket, vaknade lite sent. Marcus fel som vanligt ;) han är typ världens lataste :) Åkte iallafall till stallet vid 3 och red osv. Gick jättebra faktiskt. I veckan ska P vila lite, han brukar alltid vila den här veckan eftersom det är globen då. Iförsig ska jag inte vara där så mycket i år men det får nog bli så ändå, har ändå rätt mycket att göra:

Tisdag: rida, jobba
Onsdag: shoppa, fixa naglarna, färga håret, rida, utgång!
Torsdag: shoppa (?) jobba (om jag orkar)
Fredag: Globen middag + utgång
Lördag: sova, rida
Söndag: Globen



Nu ska jag fortsätta kolla på ullared. Och förbereda mig för att borsta mitt jättetoviga hår :'(



Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0