måndag

helluu!
kom nyss hem från en promenad med min hund, känner mig lagom uttråkad just nu.. måndagar suger!

dagen har varit rätt tråkig, skola mellan 12-15, sen tog jag en sväng i centrum för att titta på lite kläder, men det slutade med att jag åkte hem med ett par jeans och ett jättefint halsband!

imorgon är det skola från 8-14 sen ska jag hem och byta om innan jag sticker ner till stallet för att träna! sjukt taggad.

i helgen är jag ensam hemma! funderar på att bjuda hem lite folk och ha en allmänt härlig kväll.. det återstår att se. på lördagen ska jag i alla fall vara med och ha hand om tävlingarna i stallet, ska bli askul eftersom det är dom högre klasserna!

aja nu ska jag äta middag och sen blir det plugg, ska redovisa ett PM för klassen imorgon.

puss så hörs vi  senare!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0