monday sucks

aloha!
ska precis hoppa in i duschen, sen ska jag sätta mig i soffan med en kopp te och kolla på tv en stund before bed time. måste slå ange en pling också.. hon har tydligen fixat gymkort på hennes jobb till oss men hon har fått för sig att vi bara ska träna 1 gång i veckan, det kallar jag onödigt isåfall! vi ska köra på som FAN, fit for summer 2010!!

dressyrpasset på bäbisen imorse gick kalasbra! vi repeterade lite öppna och sluta, mycket övergångar och serpentiner i galopp vilket han behöver träna kraftigt på eftersom hans galopp inte är så stark, men han är ju som en liten fölunge så det kommer med tiden!

skola kl. 8 imorgon, ska upp tidigt och äta en ordentlig frukost vilket är ovanligt i min vardag.. måste fan bli bättre på den fronten nu när vi ska bli hälsosammare ;)

men som sagt, nu är det dags för en dusch!

sleep tight! PUSSS







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0