Sthlm horse show

Idag var jag och Michaela och shoppade lite i globen. Fast det fanns typ inget roligt som jag ville ha. Köpte bara kingsland strumpor (den nya modellen), glansspray och ridbyxor. Fast jag hittade världens finaste jacka som bara va såååå jag. Den kostade dock 3800 vilket kanske är lite mycket för en jacka man ska rida i? jag vill iallafall ha den..



Här är den, fast jag ville ha en svart dåra, med silverstjärna. Erkänn att den skulle passat mig perfekt ;)

Nu ska jag sova en stund tror jag så jag är pigg ikväll. Det blir utgång och innan ska vi äta middag och sådär hos Michaela. Fast jag tänkte på en sak förut idag...det är ju het meningslöst att gå ut på krogen när man har pojkvän, finns ju ingen anledning alls men men. Jag och Rebecca får hålla ihop, och det lär ju sluta bra heheheh ;)

Jag har btw färgat håret också, väldigt skönt :D



/Angelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0