thursday

heeey!
kom nyss hem från skolan, riktigt bra dag med 2 timmars projektarbete som vi utnyttjade väldigt bra! känner på mig att det kommer bli succé!

snart ska jag och min kusin kila ner till SATS och träna lite, idag tänkte jag att jag skulle fokusera på magen och konditionen, vilket jag oftast slarvar med men idag jävlar!

ikväll ska jag och adam gå på bio, vi ska se 2012! den verkar jättebra så jag hoppas att den lever upp till det. efter bion ska jag hem till min kusin och sova, ska nämligen jobba på intersport imorgon så då kan jag och min moster åka samtidigt.

men nu är det dags att återgå till min hurtiga liv och lämna den här dumburken, fast det var ju lite taskigt sagt, min data är faktiskt min egna lilla bebis <3

peace out alla tjockisar och latmaskar!

/ Mickis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0