tisdag

Hej bloggeeen!

Dagen ser ut precis som gårdagen, alltså rätt värdelös och tråkig. Men thats life. Ska till stallet om ungefär en timme, inte glamoröst nånstans, speciellt inte med tanke på vädret. Usch vad hemskt! Sen ska jag direkt till jobbet. Har bestämt mig för att börja vara lite duktig igen och jobba när jag ska osv. Början på mitt nya duktiga liv ;) kanske borde plugga lite då också...eller inte! nån måtta får det fan vara! hehe

Idag och imorgon ska P gå dressyr i ridhuset, han är så alldeles för busig och pigg just nu, så nu blir det hårdtrimning och om han bockar eller nåt idag, då jääävlar. Hade sjukt ont i ryggen igår bara för att han va så vild. Tur att jag älskar honom mest ändå.

Nepp, dags att sätta fart och börja dagen. Ligger fortfarande i sängen liksom, inte bra.



Ciao!
/angelina




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0