tisdag

tjaaa (som michaela alltid säger och låter som en kråka...)

Händelserik dag..Not. Jag gick upp halv 12 och då åt jag frukost och chillade vid datorn och retade min brorsa som va "sjuk" för att han hade tagit den där jävla sprutan, tur att man är immun. Sen åkte jag till stallet och tog hand om min bäbis, hoppade idag för nån vänlig själ hade bärt (vet att det stavas burit men det låter så fult på nåt sätt) in lite hinder i ridhuset. Jag har varit så lat och inte orkat göra det på 3 veckor så har bara ridit med bommar under den tiden, men idag blev det lite hoppning, JÄÄÄTTEKUUL :D:D:D det är fan det bästa som finns att hoppa, efter sex..

Sen åkte jag hem och åt lite för jag va fett hungrig och sen åkte jag till jobbet. Och nu har jag jätteont i huvudet. INTE kul. Så nu ska jag knarka ipren och sova, om en stund. Innan halv 12 har jag bestämt.

Imorgon ska jag hinna med rätt mycket så nu ska jag fan sova. fast först ska jag spela lite bubbels som jag är bäst på.


God natt!
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0