träningsvärk!

heey!
ligger i soffan och dricker te, kollade nyss klart på desperate housewifes! så jävla spännande och bra serie! lätt 5 av 5 toasts.

idag var jag hemma från skolan, min hals var inte i det bästa skicket imorse så jag kände inte för att gå upp från den varma och sköna sängen <3
gick upp vid typ 1 för att ta en långis med bebben, tur att man har en underbar mamma som tar alla morgon promenader så att man får sova ut i alla fall!

nu på kvällen hade jag dressyrträning, cappuccino var fin och avslappnad, nästan lite seg men det är ju bara att jubla över! vi tränade mycket övningar med rak häst, nyttigt för mig som lätt böjer och ställer lite väl mycket ibland!

imorgon är det nationella i svenska sen slutar vi, ska hem och gå en runda med bebben och sen ska jag sticka iväg och träna en stund eftersom det inte blev av idag, men det kanske var lika bra eftersom min träningsvärk inte är speciellt mild!

men dags för mer te och en film, sov gott!

PUSSSS! / Michaelan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0