tttråååkkiigggttt

kunde inte jobba idag..är lite för hes. så jag gör inte ett skit just nu, är inne på facebook som är så jävla tråkigt, händer inte ett skit. men ändå är man alltid inne.

dessutom är jag omotiverad till ridningen, känns som ett tvång. hatar det. fast vet ju att det alltid blir så vid den här tiden. men jag vill ändå ha en till häst. fast vill inte sälja lilla P, så det är ju lite jobbigt. Sen att han är lite extra jobbig just nu gör ju inte saken bättre, reser sig i gången och beter sig cp, och rullar sig extra mycket varje dag i leran. suck...älskar honom ändå, såklart. men ibland går han mig på nerverna. fast idag va han skitfin när jag red så då blev jag glad, det va kul. det enda som kan få mig motiverad när jag tycker ridningen är tråkig är att köpa nya saker, men snart är det globen så det är ju bra, kanske får mig lite back on track...

äsch skitsamma, ska sova lite nu eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0