yeyeyee

Nu är globenhelgen slut för i år, känns konstigt för jag har knappt varit där i år. Förut har jag liksom varit där hela veckan och varit med på showerna och hjälpt till men inte i år. Vi orkade knappt gå i annexet idag för det var sjukt mycket folk och jättetrångt så man fick panik så jag blev jättetjurig. Köpte iallafall en fårkinnspadd och en tavla till boxdörren som man kan skriva på bara för att köpa nåt.

Vi hade iallafall jättebra platser på vip läktaren med pressen och kändisarna så det var najs. Roligast var att de va två turkar eller nåt som gick runt och intervjuade folk där från nån arab tv kanal, så jävla roligt. Och självklart kommer dom fram tills oss och frågar om vi vill bli intervjuade men jag svarade såklart TACK MEN NEJ TACK!

Nu ska jag städa mitt rum. Får ångest för att det är så jävla stökigt. Usch. Imorgon ska jag åka till stallet. Har inte varit där sen i torsdags, saknar min bäbis. Sen ska jag jobba.


Puss & godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0