B-O-R-I-N-G

Tror jag går och lägger mig, this sucks!


fredriikk säger:
ja vill träffa dig  
Angelina. säger:
intresseklubben antecknar
fredriikk säger:
ja kan betala för de  
bara för att se dig å prata  
Angelina. säger:
jag är väldigt dyr
fredriikk säger:
hur mkt+
?
Angelina. säger:
du har inte råd
fredriikk säger:
haha joho
säg va de kostar så får vi se  
Angelina. säger:
10 miljoner minst
fredriikk säger:
men åh va serri du e
skit it da
Angelina. säger:
tror du jag kan köpas för pengar? det krävs mer än så vettu
fredriikk säger:
ja tycker de vore kul i alla, fall se om du e lika dryg i erkligehete-m)


and so on and so on....
Hoppas verkligen att du läser det här, MOHAHAHAAA. Jag är lika dryg som YES diskmedlet.

PUSSPUSS i love you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0