trötter

ligger i sängen och ska precis kolla på nyaste gossip avsnittet! det kom egentligen ut igår men datorn krånglade så jag får se det nu istället, har liiite abstinens!

lång dag idag, hade historia prov kl 12 och sen slutade vi. var hemma runt 2, bytte om till stallkläder och sen cyklade jag ner till stallet. hjälpte regina och isabell med deras hästar.
borstade, lindade, sadlade, tränsade, skrittade fram, skrittade av 8 stycken hästar idag! fick rida ett lite lättare pass på london också, så underbart fin häst och dessutom underbart välriden!

var klar med alla hästarna runt halv 7 men kände för att pyssla lite extra med london så jag duschade och fixade med honom i 2 timmar. kom hem runt halv 10, kände mig helt matt så tog ett varmt bad och sen har jag bara legat här i sängen och kollat på tv.

imorgon är det skola, börjar halv 11 och slutar 13.00, sjukt skönt! på kvällen ska jag hem till min kusin och äta middag, ska sova där också eftersom jag börjar jobba på intersport med carro på fredag.


men nu är det gossip dax!

PUSSS OCH NATTINATTI!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0