ensam mamma söker

japp det är vad jag tittar på just nu! haha det är faktiskt riktigt kul att titta på, men varför vet jag inte.. kanske för att dert är så tragiskt att det blir underhållande? :P

idag gick jag och gurkan upp till pappa och tittade på motor gp, sorligt nog kom rossi 4a medans lorenzo vann.. inte okej.
sen åkte vi ner till centrum, hittade en as fin kavaj på MQ som jag nog ska köpa imorgon! fick hänga undan den tills imorgon eftersom jag känner butikschefen, vip eller vad? ;)

ska vara i stallet kl.8 imorgon bitti för att ha dressyrträning som vanligt, är riktigt taggad och dessutom saknar jag min  lilla bäbis - cappuccino <3

idag har jag bestämt mig för vilken tatuering jag ska göra, har redan bestämt mig för att göra en häst men det får bli senare! den här kommer att bli en text som jag ska tatuera in på ryggen, men detaljer får ni veta när det blir akuellt ;)

men nu ska jag göra en smoothie på blåbär, banan och vaniljyoughurt! klockan nio kommer det en jättebra film!

vi hörs senare! PUSS /     
                               




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0