?!!

Jag överlevde joggningen, Wohooo. Okej jag höll på att dö ett tag men sen gick det fett bra, kan ju inte gå annat än bra för mig, som den stjärna jag är!

Har precis ätit lite, bullar och sådär. Apropå ingenting så hatar jag den där ellen, lesbiska tjejen på tv som dansar så jäkla fult, och det finns inget på tv så "kollar" på det. Hon stör mig.

Nää, man kanske ska sätta på sig lite ridkläder och dra to the stable. PuckoP ska vila idag, så vi ska ju bara gå en promenad. Hans hage är förövrigt JÄÄTTElerig, igår hade jag jävligt tur för jag har snott nåns fula skor som stog i stallet och jag vill inte förstöra mina när jag ska gå i leran men problemet är att det är strl 39 och jag har 36, så dom fastnade i leran och då flög min fot ut men jag fixade det med min otroliga skicklighet!

Känns som att det här blev jäätteintressant men åååh det skiter jag i. HEJDÅ.

Dagens sexiga stalloutfit:
Ridbyxor
Uggs
Canada goose sväst
Kl strumpor
Kl jacka

Ja man måste ha varma kläder så jag har jacka OCH väst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0