förlåt!

nemen hej igen!
jättedålig uppdatering av mig men jag pluggade som fan till buddismprovet igår och sen deckade jag i soffan direkt efter svenska hollywoodfruar med boken på magen.. vaknar upp kl. 02.00 och inser att jag måste plugga mer! pluggade ungefär i en timme innan jag somnade igen! dock i sängen den här gången :P

gick upp tidigt imorse, pluggade lite till och sen åkte jag till skolan! provet gick bra och det var inte så svårt som jag trodde, skönt det i alla fall! ;)

efter skolan gick jag hem och tog en promenad med bebben, sen var det bara att byta om till ridkläderna och trampa iväg till stallet! vi hade intervallträning idag. Cappuccino var verkligen på hugget och blev lite väl pigg så jag krävde inte så mycket mer än att han skulle lyssna för hjälperna samt få honom avslappnad och låg i formen. På slutet gick han riktigt bra och han blev riktigt böjbar! underbara ponnyhäst <3

mamma har bakat scones! det är så sjukt gott! så ska ta en kopp te och bara njuta framför house som går på 4an, eftersom jag redan har sett desperate hpusewifes avsnittet som går på 5an nu.

imorgon ska jag på middag hemma hos paulina! ska bli rikigt myspysigt ;)

JUSTE! senaste avsnittet av gossip girl har ju kommit!!! får checka det efter house ;)

PUSS SÅ HÖRS VI SENARE!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0