fridaaaaay

shululuuuuu!
jag som sa att jag skulle ha en relativt lugn helg.. haha fuck that! ikväll blir det utgång, jessi och ange kommer snart hit och så ska vi fixa oss och självklart föra ;) vi ska till royal och kolla på kim när han uppträder, får se om vi springer förbi pilot också, kommer nog att bli riktigt treevligt, who knows efterfest hos mig? haha det återstår att se ;)

idag har jag bara tagit det lugnt, har varit hemma och städat lite och njutit av att inte ha några måsten eftersom både mamma och bebben är borta, fast självklart saknar jag dom redan..

men nu ska jag föna håret och smörja in mig med body lotion!
vi kanske slänger in ett litet inlägg innan vi drar!


PUSSS! / M to the Michaela









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0