fyfan

alohaaa, nu ligger jag i sängen med min kusin, fyfan vad slitna vi är.. fast hon är ju mer bakis än mig, stackars liten <3

snart ska jag pallra mig till skolan, vi har bara två lektioner idag men ingen vila för det inte för kl. 4 ska jag jobba.. är inte sugen för fem öre men pengar är ett måste.

gårdagen var heelt sjuk, vi hade askul och körde all in som vi alltid gjorde förr! haha rebecca och jessi drog in typ 5 cider och öl samtidigt, men man måste ju fan passa på när det är happy hour, right? ;)
sen träffade jag några gamla godingar på dansgolvet! först linnea och sen även strisse, så jävla kul att träffa folk man aldrig träffar så ofta! hann aldrig ta en bild på dagens outfit men kan berätta att jag körde på jeans från levis, svart paljett linne från bikbok och en rosa bolerotopp fråmn ginatricot! men bildbomb kommer!

imorgon är vi iaf lediga från skolan, jävligt nice! på kvällen blir det utgång, vi ska till metro och hälsa och gratta mr. adam perman på 20 års dagen! sen får vi se om vi drar vidare till pilot :)

men nu måste jag ta en dusch och sen ska vi äta frulle så att vi kvicknar till lite, hörs sen babes


PUSSS / MICHAELA.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0