Godmorgon!

Fyfaan vad kallt det är ute, jag höll på att dö imorse när jag va tvungen att gå ut med hundarna. Men men. Igår vart det ju utgång och jag va tyyyp nykter, för gratis räknas väl inte? Nej det gör det inte. Vi befann oss iallafall på Pilot tills typ 1 sen drog vi vidare till nåt skitställe, USCH va hemskt det var, nej det va inte viper men nåt annat, kommer inte ihåg vad det heter, det SÖÖÖG. så jag och Jessica drev med alla töntar på dansgolvet, det var nog deras lyckligaste dag i livet (och våran, eller iallfall min värsta). Årets goda gärning liksom, haha. blääää.

Träffade iallafall SJUKT många man kände igår, överallt haha helt stööört men roligt. Nästa helg köööör vi Rebecca :D love yah!


Nu ska jag äta frukost och kolla på harry potter, haha bääästa :D


TTYL
A to the Ange

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0