haha tillfällig mamma?

gokväll!
sitter här och försöker få min 14åriga lillebror att göra klart läxorna så att han kan gå och lägg sig.. mamma kom tillbaka nu! haha nej nu tog jag i lite men eftersom mamma är borta över helgen och pappa är i solna tills imorgon kväll så får jag hoppa in som ansvarfull storasyster, vilket innebär att se till att läxorna blir gjorda, lägga fram kläder osv. dessutom är jag ledig från skolan imorgon, men självklart ska jag upp halv 7 för att få upp honom så att han inte kommer försent till skolan.. han är som en stor bäbis fast han snart är 15 år.. aja söt är han i alla fall och han lyssnar faktiskt bättre på mig än på mamma ;) det är ju alltid ett +

orkade aldrig åka hem till R så han får bita ihop och vänta ;) den som väntar på något gott väntar ju aldrig för länge.

nej men nu ska jag fortsätta med min lilla mamma-roll så hörs vi imorgon!

PUSSHEJ!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0