hatar min dator.

Håller på att få alla bilder från igår, Johanna fotade ju när jag red men det går så seeeeegt. HATA min data. Eller det är inte ens min, mammas gamla som jag fått för jag råkade kasta min i golvet. blev lite arg. Jag och teknik saker går inte ihop så bra.

AJAA, igår vart det somsagt utgång.Vi började på metro och det va väl sådär, dont like it so much..men jag råkade som vanligt göra bort mig, varför tänker jag aldrig innan jag pratar? haha. Jag och Jessica drog iallafall vidare till pilot och det väl sådär. Fick inte lägga in sakerna i garderoben för den va full?! :S fett dåligt..men vi hade roligt ändå, tills vi träffade två efterhängsna killar från nån jävla ort i sverige, och dom lämnade oss aldrig, och sdå köpte dom tequilarinkar, IDIOTER. jag höll ju på att spyyy, dricker inte tequila pga dåliga erfarenheter och alldeles för många spyor. Inte jessica heller så vi spydde ju nästan. Sen försökte vi få fulingarna till kissie men dom vägrade va med henne, ganska förståligt men iallafall. HAHA.

Kvällens bästa va iallafall att vi inte slösade några pengar alls, känns jävligt bra :D gratis är godast.

jag och jessica har varit med om mycket tillsammans, och även delat på en del :) hehe

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0