heeemmmaaa

YO broes and hoes!

Kom precis hem. Idag har jag umgåtts lite med min kära pappa, vi träffas tyvärr inte alltför ofta så det va trevligt! :) Fick skjuts till stallet sen och idag blev det lite gymnastikhoppning, gick helt ok faktiskt så det va skönt.

Nu ska jag försöka tvinga min bror att gå och köpa nåt att äta, typ pizza. Har bara ätit lite choklad och donken idag, vad har hänt med mig??! jag som alltid äter hela tiden. Nu mår jag mest illa och är aldrig hungrig. Bra förvisso med tanke på att man aldrig kan bli för smal, right ;)

Shoppade lite imorse när jag hade tråkigt. Nu har jag shoppingförbud till mig själv och ska bara köpa hästsaker. det är medlemskväll på hästbiten på lördag men vi får se om jag går dit, ska träna på söndag morgon och det stog att man fick cider eller öl, WOWOWOOO. kan ej sluta bra. haha va snackar jag om? i dont know....

Kanske följer med Sophie till hennes hest ikväll och hjälper henne lite, då ska jag passa på att hämta klippmaskinen som jag väntat på all the week. FINALLYYY.

Imorgon ska jag på en intervjugrej, och på möte på jobbet och sen på fredag ska vi till de där stallet igen som vi kanske flyttar till. Nu har jag sagt för mycket.

Mina nya skor!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0