home from work

Halloj!
Sitter i soffan och dricker te med honung i och tittar på criminal minds, har asont i halsen :( fan att man aldrig blir frisk! och eftersom det blir fest imorgon kväll så ska jag vara hemma och kurera mig på lördag istället! ska nog köpa hem massa godis och titta på massa bra filmer! tror att jag vet en bra person att tillbringa kvällen med också ;) but that's my little  secret!

Jobbade i alla fall stängning idag, det var as myckett folk men 4 timmar gick snabbt så det var skönt. Kilade förbi solakuten och solade en 15 minutare på vägen hem också, väldigt behövligt kan jag lägga till!

Imorgon är jag ledig från skolan, ska in till stan och reklamera ett par jeans köpa en jacka och sen gå till banken. Ska försöka hinna att gå en långpromenad med bebben också!
På kvällen blir det som sagt utgång, jag, paulina och jessi ska föra och äta hos mig innan, riktigt myspysigt.

Men nu ska jag ta nått att äta, dör av hunger!

PUSS SÅ LÄNGE! / MICHAELA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0