hos pappa

sitter i soffan med pappa och gurkan och äter chips, vi har haft filmkväll och tittat på 2 fast 2 furious.

imorgon har jag inte så mycket planerat, ska gå upp relativt tidigt så att jag inte sover bort hela dagen som jag oftast gör på söndagar, men om jag tänker efter så gillar jag faktiskt söndagar! att bara ta det lugnt, kolla på tv, mysa i soffan, fika osv! men i alla fall, imorgon ska nog ta en fika med min kusin och sen ska jag ut och övningsköra med pappa, jag är jättebra så mitt mål är att ta det innan vintern!

men nu ska jag fortsätta med tv tittandet och sen ska jag gå och lägga mig, höres imorgon guys!

PUSS / M tothe M.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0