lördag

yoyoyooo!
ligger i soffan och tittar på tv, ska väl hoppa in i duschen snart och sen ska jag hem till F!

utgång igår, kul kväll med oväntade möten lite här och var!
vi var ju som sagt på pilot, sen drog vi vidare till soft för att säga hej till patrik och gänget som jag umgicks med när jag var runt 15! så det var verkligen kul att träffa dom igen. helt plötsligt träffar vi apan ute på rökrutan, vi försökte få honom att göra sin alfadji grej men han vägrade dock.. jävligt synd för han är så bra på det.
vid 2 fick jag för mig att åka till metro och säga hej till adam och dom.. helt själv! men det var bara för att jessi skulle till patrik och ange skulle hem till sina hundar.
kom i alla fall till metro runt halv 3, snackade lite med adam och fredde när nån med hockey mask tog tag i min axel, blev helt ärligt lite nervös eftersom jag hatar michael myes från halloween filmerna och den där masken påminde om honom rätt rejält! till min lättnad var det gulliga lilla victor som fick runt och flashade, fast halloween är väl inte förens nästa eller nästnästa helg? jaja somliga kan väl inte hålla sig.

men nu är det dusch time, TTYL

M to the Miche







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0