lyckad kväll

hejhopp allihop!
sitter och tittar på tv, gick upp vid 10 idag och var super pigg!? haha lite smått otroligt må jag säga.

kvällen igår var lyckad! vi hade sjukt kul och jag trodde seriöst att jag och ange skulle fixa 6 pack för att vi garvade så mycket!
vi drog iaf till royal och kollade på kim och co. sonny utsåg mig till kvällens snyggaste, men det visste jag ju redan ;) och sen träffade jag även på nikita, eme och felicia booook! väldigt myspysigt.

jag och ange tog sällskap av nikita hem eftersom han bor i huset brevid mig! vi träffade keneschka (har ingen aning om hur hans namn stavas, men han gick i samma grundskola som oss när vi var små) och kim lövemark på tunnelbanban, vi stoppade pommes frites från golvet i en killes mun, han hade typ däckat och hade vidöppen mun.... det går inte att förklara för jag dör av skratt men vi filmade så ni får se senare!

nu ska jag göra en mysig frukost brunch åt mig och min käre bror som äntligen har pallrat sig upp!

hörs senare!


PUSSSINUSSI!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0