Om gårdagen.

Efter att minst 5 personer kallat mig fyllo och frågat om jag var lite full igår kanske ni förstår hur det låg till...Inga detaljer skrivs ut här. Men vi var iallafall först på metro, träffade sjukt många man kände, jag säger ju det, världen är för liten. Inte konstigt att man måste flytta liksom.

Jag och jessica drog vidare till pilot sen, där man såklart också träffade sjukt många. Sen var hemvägen ett äventyr men jag kom hem levande.

Frågan är varför jag har sår på fötterna, handen, världens största blåmärke på låret osv osv. Dessutom kan jag säga att det var väldigt mysigt att dusha nyss.

Ikväll ska jag INTE dricka. Funderar på att bli nykterist...

Fortsättning följer.


/Ange

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0