on my way to school

shuululu!
kom nyss hem från stallet, morgonträningen gick superkanonperfekt idag och cappuccino kändes jättemjuk och avslappnad redan från början! det är ett stort + eftersom han har så lätt för att spänna sig och som i sin tur leder till att man inte får igenom ställningen ordentligt. men allt satt som handen i handsken redan från början som sagt så passet flöt på kanon! finaste lilla bäbis häst <3

nu ska jag hoppa in i duschen och sen fixa mig inför skolan, första lektionen är religion som håller på i ungefär 2 timmar sen slutar vi, nice va? ;) haha jag äälskart i alla fall!
efte skolan blir det till att åka hem och ta en långpromenix med min lilla hund.. (menar såklart min jääättestoora vovve) ikväll ska jag och mamma ha skönhetskväll, vi ska färga ögonfransarna och fixa fötter och ha ansiktsmask! kommer ju att bli riktigt myspysigt.

men dags för en dusch! hörs senare gullisar


PUSSSEENUSSE!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0