plugg

usch, är inte sugen på att plugga men vad ska man göra? har historia prov imorgon och jag måste fan få bra betyg annars blir jag besviken på mig själv!

idag har jag varit hemma... mådde inte bra imorse och vädret gjorde ju inte det hela bättre så jag "råkade" somna om.. vaknade upp vid typ halv 12 och då gick jag ut på en långis med bebben och sen åkte jag till stallet och red ett dressyrpass. Cappuccino gick KANON idag, hans takt i galoppen var så rund och fin vilket gjorde att han faktiskt blev ridbar och flexibel vilket är rätt ovanligt! så jag är verkligen supernöjd <3

Imorgon är det skola, har en liten sovmorgon som tur är så jag börjar inte förens 10.30! då är det historia prov och sen slutar vi, riktigt chill.

efter skolan ska jag till stallet och hjälpa regina och isabell med deras hästar, sen ska jag hem och köra med pappa.

men nu måste jag faktiskt plugga vidare och det suger.. men vi hörs imorgon!


PUSSSAR!  / M the one and onlyy








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0